وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱۵, جمعه

خبرهایی از اوین- مقاومت ابطحی در برابر بازجویان، دلیل اصلی تداوم بازداشت

خبرهای رسیده به موج سبز آزادی از مقاومت محمدعلی ابطحی در برابر بازجویانش حکایت دارد.

به گزارش موج سبز آزادی، چندیست که محمدعلی ابطحی در زمینه به روز رسانی وبلاگ خود از داخل زندان و نیز در بازجویی‌ها به شدت در مقابل بازجویان خود مقاومت می‌کند و به همین دلیل بازداشت وی علی‌رغم اعترافات تلویزیونی همچنان ادامه دارد.
شنیده شده است که علت اصلی آزاد نکردن ابطحی ترس از این است که وی پس از آزادی، این حقیقت را که اعترافات و نوشته‌های وبلاگی‌اش از اوین تحت فشارهای روحی و روانی بوده است را بر ملا و نقشه کودتاگران را نقش بر آب می‌کند.
پیش از این خانواده محمدعلی ابطحی از مصرف بی‌رویه قرص‌های آرام‌بخش توسط او در زندان اوین خبر داده بودند. به گفته بسیاری از تحلیل‌گران نیز، چهره و نیز شیوه سخن‌راندن ابطحی در دادگاه‌های نمایشی به هیچ عنوان عادی و طبیعی نبود و به احتمال زیاد او تحت فشارهای بازجویان خویش تن به این اعترافات داد. خبرهای جدید دریافتی توسط موج سبز آزادی نیز این مساله را تایید می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: