وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۱, پنجشنبه

هتل بین المللی در آتش سوخت



رئیس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی قم در این ارتباط گفت: این حادثه در ساعت دو دقیقه بامداد پنجشنبه به وقوع پیوست و با اطلاع نیروهای آتشنشانی به دلیل حجم گسترده آتش، 9 واحد عملیاتی از این سازمان به محل حادثه اعزام شده و پس از لحظاتی آتش را مهار کردند.

علیرضا عسگری در ادامه گفت: هنگام مراجعه مأموران آتشنشانی به محل حادثه، سونای خشک هتل منفجر شد و بر اثر این انفجار خساراتی نیز به تجهیزات و ماشین آلات سازمان وارد شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه هنوز به طور دقیق مشخص نیست و کارشناسان ما در حال بررسی موضوع هستند خسارات وارده را بسیار زیاد توصیف کرد و افزود: بر اثر آتش سوزی فوق خسارت زیادی به تأسیسات موجود در طبقات دوم و سوم هتل قم وارد آمده است.

هیچ نظری موجود نیست: