وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

هاشمی، كروبی و ناطق برخلاف سال گذشته به همایش روز مجلس دعوت نشدند


هاشمی، کروبی و ناطق به نشست شکرانه اتحاد که با حضور روسای سه قوه، اعضای شورای نگهبان، نمایندگان مجلس، اعضای هیات دولت و معاونان قوه قضاییه از سوی مجلس دهم آذرماه برگزار خواهد شد، دعوت نشدند.
در این نشست که برای نخستین بار به ابتكار علی لاریجانی در سال گذشته برگزار شده بود، روسای جمهور و مجالس گذشته نیز حضور داشتند.
به گزارش ایلنا، به همین دلیل برخی رسانه‌ها از احتمال حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، علی‌اكبر ناطق نوری و مهدی كروبی در این نشست خبر داده بودند.
اما محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس، خبر دعوت از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای حضور در مراسم روز مجلس را رد كرد.
وی در پاسخ به این سوال كه آیا طبق سنوات گذشته ، از روسای مجالس دوره پنجم و ششم (مهدی كروبی ،علی اكبر ناطق نوری) برای شركت در این مراسم دعوت شده است، به ”خانه ملت“ گفت: تا جایی كه بنده مطلع هستم از ایشان نیز دعوتی به عمل نیامده و در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.
این در حالی است كه برگزاری این همایش در سال گذشته با حضور چهره‌هایی همچون سیدحسن خمینی، اكبر هاشمی‌رفسنجانی، محمد خامنه‌ای، محمد خاتمی، مهدی كروبی، علی اكبر ناطق نوری، محمدرضا مهدوی كنی، احمد جنتی، حبیب‌الله عسگراولادی و ... نخستین همایش ” شکرانه اتحاد“ واقعا نمود اتحاد میان چهره های سیاسی از گروه‌های مختلف بود. البته تنها غایب آن مراسم، محمود احمدی‌نژاد بود كه دعوت رئیس مجلس را نپذیرفته بود..

هیچ نظری موجود نیست: