وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آذر ۲, دوشنبه

اعتصاب دانشجویان دانشگاه آزاد تهران جنوب و احضار تعدادی از دانشجویان

به دنبال اعتصاب صنفی دانشجويان دانشکده علوم انسانی واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد، چند دانشجوی این دانشکده به کمیته انضباطی و حراست این دانشگاه احضار شدند.

به گزارش موج سبز آزادی به نقل از فعالان دانشجویی، دانشجویان به دنبال اعتصاب هفته گذشته خود و در اعتراض به احضار دانشجويان روز یکشنبه این هفته نیز کلاس‌های بعد از ظهر خود را تعطیل کردند. یکشنبه صبح یکی از دانشجویان به مدت 45 دقیقه در کمیته انضباطی و از سوی ماموران حراست مورد بازجویی قرار گرفت.

دانشجویان با تعطیل‌کردن کلاس‌های بعد‌از‌ظهر خواستار حضور دکتر اسفندیار، رییس واحد تهران جنوب دانشگاه آزاد، در دانشکده‌شان شده‌اند. یکی از دانشجویان این دانشکده گفت: "اعترضات دانشجویی در اين دانشکده با تعطیل کردن کلاس‌های درس و اعتصاب دانشجویان ادامه خواهد داشت."

موج سبز

هیچ نظری موجود نیست: