وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

تقاضاي پناهندگي مهدي رستم پور كارشناس كشتي

جهان: مهدي رستم پور گزارشگر كشتي كه چندي پيش در معيت تيم ملي كشتي جمهوري اسلام ايران براي گزارش اين مسابقات به دانمارك رفته بود در گفتگو با رسانه هاي غربي موضوع پناهندگي خود را به اين كشور تاييد كرد.




اين در حالي است كه يزداني خرم شايعه پناهنده شدن مهدي رستم پور گزارشگر برنامه دايره طلايي را تكذيب كرده و اظهار داشته بود : خبرنگاران با هم خرده حساب دارند. ممكن است يك خبرنگار يكي دو روز ديرتر به ايران برگردد و در اين شرايط به سرعت مي نويسند كه پناهنده شده است.



وي افزود: خبرنگاران عضو تيم هاي ما نيستند و مختارند و زندگي شان دست خودشان است و مي توانند همراه تيم برنگردند و چند روز بيشتر بمانند. هيچ جايي بهتر از ايران نيست. از طرف ديگر مادر و همسر رستم پور ايران هستند و او حتماً برمي گردد.



اين در حالي است كه مهدي رستم پور از طريق راديو فردا در مصاحبه اي كه ديشب پخش شد رسما پناهندگي خود را تاييد كرد و گفت :بازنگشتن من به ايران در واقع با اين مصاحبه ديگر جنبه رسمي پيدا مي كند .



شايان ذكر است كه رستم پور به همراه هيئت اعزامي تيمهاي كشتي فرنگي و آزاد ايران در مسابقات جهاني دانمارك حضور داشتند و طي همين سفر از بازگشت امتناع و رسماً پناهندگي خود را اعلام كردند .


هیچ نظری موجود نیست: