وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

دانشجویان دانشگاه علم و صنعت خواهان بازگشت دانشجویان ممنوع الورود به دانشگاه شدند



دانشجویان دانشگاه علم و صنعت با جمع آوری طوماری خواستار بازگشت دانشجویان ممنوع الورود به دانشگاه و ادامه ی تحصیل آنها شدند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر میلاد ابراهیمی، علی اسداللهی، سجاد حسینی فخر، سجاد درویش، پویا شریفی و حمیدرضا صحرائی 6 دانشجویی هستند که تابستان امسال پس از صدور احکام سنگین دو ترم محرومیت از تحصیل با احتساب سنوات به دانشگاه علم و صنعت نیز ممنوع الورود گشته اند.

در عین حال از هفته ی پیش همه روزه در سلف غذاخوری دانشگاه علم و صنعت فریاد "الله اکبر" در اعتراض به احکام سنگین کمیته ی انضباطی طنین انداز می شود.

در سراسر دانشگاه علم و صنعت نیز برچسب هایی که روی آنها "دوستان ما را به دانشگاه باز گردانید" نوشته شده است، به چشم می خورد.

هیچ نظری موجود نیست: