وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۲, چهارشنبه

اعدام شش نفر در خوزستان در یك هفته اخیر


عکس آرشیوی است عکس آرشیوی است
بامدادخبر: حكم اعدام شش نفر در استان خوزستان در یك هفته اخیر به اجرا درآمد.
به گزارش خبرگزاری حکومتی فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری خوزستان، در صبحگاه 14 مهرماه حكم اعدام عبدالله -ج، خدیجه - ج، فوزیه - ج و در صبحگاه 16 مهرماه جاری نیز حكم اعدام عدای - ب و سعد - ب كه در شعبه چهارم دادگاه انقلاب اهواز به اتهام حمل و نگهداری موادمخدر به اعدام محكوم شده بودند، به اجرا گذاشته شد.
بنا به این گزارش همچنین حكم اعدام علیه كریم - ع در 14 مهرماه جاری در محل زندان كارون اهواز اجرا شد. همه محكومان نامبرده در زندان كارون اهواز به دار مجازات آویخته شدند.
گفتنی است تعداد اعدام ها از زمان اعتراضات پس از انتخابات که از تابستان امسال شروع شده است، به شدت افزایش پیدا کرده و به نظر می‌رسد هدف از اعدام‌ها، ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه باشد.

هیچ نظری موجود نیست: