وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۳, پنجشنبه

انزوای شدید بسیج دانسجویی و بحران عضوگیری این نهاد حکومتی در دانشگاه تهران



بسیج دانشجویی در دانشگاه تهران به شدت با بحران عضوگیری مواجه شده است .
ارگان حکومتی بسیج دانشجویی که یکی از بازوهای فعال نظام استبدادی در خبرچینی از دانشجویان و تحت فشار قرار دادن آنها می باشد ، به شدت با مشکل عضوگیری در دانشگاه مواجه شده است.
مواضع ضد مردمی این نهاد شبه نظامی در جریان حوادث پس از انتخابات و سرکوب شدید مردم توسط مزدوران وابسته به این ارگان باعث انزوای بی سابقه این نهاد حکومتی در دانشگاهها بخصوص دانشگاه تهران شده است.
بنا بر خبرهای منتشر شده، از آغاز سال تحصیلی جدید تعداد بسیار کمی از دانشجویان حاضر شده اند در این نهاد ضد مردمی عضو شوند .این موضوع به شدت مسئولین حکومتی دانشگاه و سران بسیج را نگران کرده است و در تلاش هستند با وعده دادن امتیازات بیشتر به اعضای بسیج، دانشجویان را برای ثبت نام در این نهاد ترغیب کنند

هیچ نظری موجود نیست: