وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

آخرين وضعيت دانشجويان بازداشتي خواجه نصير، علی پرويز و سهيل محمدی

با گذشت دو هفته از بازداشت علي پرويز، فعال دانشجويي دانشگاه خواجه نصير، وضعيت پرونده وي هم چنان نامشخص است و خانواده وي با وجود مراجعات مکرر به دادسرای انقلاب با پاسخ روشنی در مورد پرونده وي مواجه نشده اند.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر مسئولبن دادسرا ارائه هر گونه پاسخي را منوط به تکميل پرونده وی از سوي وزارت اطلاعات نموده اند.

 اين در حاليست که پس از دو هفته بي خبری از محل نگهداري اين دانشجو، پس از مراجعه خانواده وی به زندان اوين مشخص شد که اين فعال دانشجويي در بند 240 و در سلول انفرادي نگهداری مي شود. هم چنين به خانواده وی اعلام شده است که اين دانشجو ممنوع الملاقات است و قاضي پرونده نيز اجازه ملاقات با وی را منوط به دستور شخص دادستان تهران کرده است.

از سوي ديگر خانواده سهيل محمدی، ديگر دانشجوی بازداشتی اين دانشگاه نيز از صدور قرار وثيقه 100 ميليون تومانی برای آزادی وي خبر داده اند.  طبق اظهارات قاضي پرونده، وی به قرار تعيين شده اعتراض کرده است.

لازم به يادآوری است که اين دو فعال دانشجويی پس از حضور صفار هرندی در دانشگاه و اعتراضات دانشجويان دانشگاه خواجه نصير به سخنان هتاکانه وی، 12 آبان شبانه با يورش ماموران امنيتي به منازلشان بازداشت شده اند. عامل اصلي دستگيری اين دو دانشجو، حراست دانشگاه خواجه نصير بوده است که اين  دو دانشجو را به وزارت اطلاعات معرفی کرده و در بازداشت آنان با مامورين امنيتی هماهنگ بوده است.

هیچ نظری موجود نیست: