وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۶, سه‌شنبه

سلامتی: جنبش سبز اپوزوسیون مقابل نظام نیست


دبیركل سازمان مجاهدین انقلاب اسلام تاكید كرد: جنبش سبز اپوزوسیون مقابل نظام نیست و اگر اعتراضی هم به وضع موجود دارد، در چارچوب قانون است.
محمد سلامتی در گفتگو با ایلنا، در پاسخ به سوالی در خصوص مخاطراتی كه جنبش سبز را تهدید می كند، اظهار داشت: جنبش سبز ادامه حركت اصلاح طلبی است و بر این اساس حركتی مسالمت آمیز و منطبق با قانون است.
وی افزود: طبعا اصلاح طلبان كه در این جنبش حضور دارند چارچوب نظام را قبول دارند، بلكه خودشان صاحب انقلاب هستند و برای پیروزی آن زحمات فراوانی كشیده‌اند و حركت آنان به گونه‌ای است كه می خواهند مسیر قانون، دیدگاههای امام(ره) و مطالبات مردم را طی كنند.
دبیركل سازمان مجاهدین انقلاب با بیان اینكه اصلاح طلبان نگران هستند تا انقلاب و نظام از مسیر خود خارج نشود و در صورت چنین اتفاقی واكنش نشان خواهند داد، تصریح كرد: جنبش سبز اپوزوسیون مقابل نظام نیست و اگر اعتراضی هم به وضع موجود دارد، در چارچوب قانون است.
وی ادامه داد: شیوه بیان اعتراض در جنبش سبز نیز شباهتی به اپوزوسیون خارج نظام ندارد و لذا همه باید مراقب باشند تا ضد انقلاب و منافقین نتوانند از جنبش سبز سوء استفاده كنند، زیرا در برخی مواقع ممكن است توسط افراد فرصت‌طلب شعارهایی داده شود كه با جنبش سبز هماهنگی نداشته باشد.
سلامتی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص سخنان اخیر بوش،رئیس جمهور سابق آمریكا كه مدعی حمایت از اصلاح طلبان شده بود، گفت: از هر پدیده‌ای كه مردم استقبال می‌كنند، عده‌ای هم سراغ سوء استفاده از آن می روند كه مهمترین آنان محاربین و قدرت‌های خارجی مخالف هستند.
وی ادامه داد: امثال بوش در این مواقع فرصت طلبی كرده و یك جنبش را بدنام می‌كنند، در حالی كه آن حركت ربطی به خارجی‌ها ندارد؛ البته آنها نمی‌توانند سوء استفاده كنند و جناح مقابل داخلی هم با استفاده از سخنان اینگونه همیشه جنجال بزرگی درست می‌كند و از كاه كوه می‌سازد.
سلامتی تصریح كرد: افراطیون داخلی به این خاطر كه منافعشان به خطر افتاده و می‌دانند كه برخی اقداماتشان زیر سوال است، به تكاپو می افتند تا جواب نخبگان و مردم را ندهند، لذا دائما مطالبی را علیه اصلاح طلبان بیان می‌كنند و از چند نفر هم كه مورد تائید مجموعه اصلاح طلبان نیستند سوء استفاده كرده و افراد معتقد به نظام و انقلاب را مخدوش می كنند.
دبیركل سازمان مجاهدین انقلاب در پایان خاطرنشان كرد: در جنبش سبز كسانی حضور دارند كه مورد تائید امام(ره) بوده‌اند، اما وقتی همین افراد خواستار اجرای قانون اساسی می شوند مورد حمله قرار می‌گیرند.

هیچ نظری موجود نیست: