وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۲, جمعه

دیدار عبدالله نوری با علی تاجرنیا و ابراهیم امینی

21 آبان 88


عبدالله نوری، وزير كشور دولت اصلاحات به ديدار دکترعلي تاجرنيا و ابراهيم اميني که به تازگی از زندان کودتاگران رهایی یافته اند، رفت.
به گزارش ايلنا، عصر روز گذشته عبدالله نوري به منزل سيد ابراهيم اميني و علي تاجرنيا رفت و از آنان دلجویی کرد.
وي در اين ديدار تاكيد كرد: دستگيري‌هاي صورت گرفته پس از انتخابات نه تنها زمينه را براي بهبود اوضاع فعلي بهبود نمي بخشد، بلكه موجب پيچيده تر شدن اوضاع مي‌شود.
تاجرنیا و امینی نیز شرحی از دوران بازداشت خود بيان كردند.علی تاجرنیا، عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی در تاریخ 28 خرداد توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت شد. او ابتدای هفته گذشته پس از تحمل نزدیک به 5ماه حبس از زندان آزاد شد.
ابراهیم امینی نیز از نزدیکان مهدی کروبی است که اواخر شهریور ماه پس از افشاگری کروبی درخصوص تجاوز به زندانیان دختر و پسر در بازداشتگاه ها و پلمب دفتر حزب اعتمادملی و دفتر مهدی کروبی، بازداشت شد.

هیچ نظری موجود نیست: