وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۲, جمعه

قنبری: احمدی‌نژاد بزرگترین ظلم را به مردم تهران کرد


پارلمان‌نیوز: سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس با تقدیر از عملکرد محمد باقر قالیباف در مدیریت شهر تهران گفت: تهران با قالیباف به سمت مدرن شدن حرکت می کند.
داریوش قنبری در گفتگو با فردا، اظهار داشت: شهروندان تهرانی از اینکه با مدیریت قالیباف در شهرداری، تهران حرکت روبه جلو را تند تر طی می کند خوشحال هستند و تحت تاثیر جوسازی ها وشانتاژهای خبری احمدی نژاد و رسانه های حامیش قرار نمی گیرند.
نماینده مردم ایلام افزود: عملکرد افرادی مثل قالیباف که همواره بر شایسته سالاری تاکید دارند هیچگاه برای طیف تندروی حامیان دولت مطلوب نیست.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با انتقاد از تعلل دولت در پرداخت مطالبات قانونی شهرداری تهران گفت: از همان روز اول مدیریت دولت نهم برای ناکارمد نشان دادن ایشان هر کاری توانست انجام داد ولی با وجود همه فشارها شهرداری تهران کارنامه افتخار آفرین داشت.
سخنگوی فراکسیون خط امام(ره)مجلس با مقایسه کردن عملکرد قالیباف واحمدی نژاد در شهرداری تهران اظهار داشت: در دوران احمدی نژاد پول شهرداری تهران که از عوارض و مالیات مردم تامین می شود به فعاليتهايي از قبيل توزیع بن در میان فرهنگیان، کمک به مساجد، و وام ازدواج اختصاص داده شد در حاليكه در دوران مدیریت قالیباف مردم مشاهده می کنند که پول شهرداری فقط برای شهر هزینه می شود.
قنبری خاطرنشان کرد : علت عصبانیت احمدی نژاد از شهرداری تهران رضایت بالای شهروندان تهران از عملکرد موفق قالیباف است که به نسبت دوره ای که ایشان مدیریت شهر را به عهده داشتند به نحوه چشمگیری افزایش یافته است.
وی افزود: هزینه کردن پول شهرداری تهران برای مصارف سیاسی بزرگترین ظلم به شهروندان در دوران مدیریت ایشان در شهرداری تهران بود.

هیچ نظری موجود نیست: