وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۲۲, جمعه

دادگاه محسن صفایی فراهانی شنبه برگزار می شود




دادگاه مهندس محسن صفایی فراهانی، عضو شورای مرکزی حزب مشارکت ایران اسلامی روز شنبه ۲۳ آبان ماه در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب برگزار می شود
هوشنگ پوربابایی، وکیل مدافع صفایی فراهانی در گفتگو با ایسنا، با بیان این مطلب، اظهار داشت: طی مراجعه‌ای که صبح امروز به شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب داشتم، پرونده موکل را مجددا مطالعه کردم.
وی با بیان این‌که قرار است امروز بعد ازظهر با موکلم در زندان اوین ملاقات داشته باشم، گفت: در این ملاقات برای دفاع در جلسه دادگاه تبادل نظر صورت می‌گیرد.
همچنین ملاقاتی نیز روز دوشنبه این هفته با آقای محسنی صفایی فراهانی داشتم
محسن صفایی فراهانی، عضو ارشد حزب مشارکت ایران اسلامی یکروز یعد از انتخابات دهم بازداشت و تاکنون در بند کودتاگران گرفتار است. او نیز همچون سایر سران اصلاحات پس از تحمل 4 ماه حبس در سلول انفرادی به سلول های دونفره منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست: