وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

فشار فارس به احمدی نژاد برای عزل رحیم مشایی







خبرگزاری فارس ، همگام با روزنامه کیهان ، عملیات روانی تازه ای برای وادار کردن آقای احمدی نژاد به منظور عزل اسفندیار رحیم مشایی آغاز کرده است.

در این مرحله ، خبرگزاري فارس روز سه شنبه ، نامه ای که به بسيج دانشجويي دانشگاه كردستان منسوب است را علیه رییس دفتر رییس جمهور خطاب به احمدی نژاد منتشر کرده است.

  فارس نوشت:  بسيج دانشجويي دانشگاه كردستان طي نامه‌اي سرگشاده به رئيس‌جمهوري نسبت به حضور مشايي در صدر تصميم گيري‌هاي دولت واكنش نشان داد.

در اين نامه سرگشاده آمده است: اي كاش ما نيز همچون بعضي‌ها در خواب غفلت مانده بوديم و اين روزهاي تلخ را نمي‌ديديم، روزهايي كه آن همه شور و هيجان دانشجوئي كه براي پيروزي رئيس جمهور ولايت مدار، متدين، مردمي، نقدپذير و... در دانشگاه موج مي‌زد.

در ادامه اين نامه آمده است: امروز با وجود سپري شدن مدتي كوتاه از دولت شما و با پشت سرگذاشتن تلخي‌هاي بعد از انتخابات انتظار اين بود شما در اين دوره حركتي واقعي‌تر از دوره قبل به سمت اصولگرايي و ولايت‌مداري حركت مي‌كرديد.

دانشجويان بسيجي در اين نامه خاطرنشان كرده‌اند: با وجود حمايت‌هاي مردمي و همچنين توجه ويژه مقام معظم رهبري به دولت شما جاي آن بود كه در راستاي پاسداشت اين نوع حمايت‌هاي بي نظير تاريخي، شما نيز گامي ولو اندك بر مي‌داشتيد.

در اين راستا نكاتي چند از عملكرد جنابعالي از بدو دولت دهم كه قابل تامل است را بر مي‌شماريم:
1. برخي از انتصابات نابجاي جنابعالي در آغاز كار دولت كه با مخالفت صريح آحاد ملت ايران و كليه مطبوعات و رسانه‌هاي كشور مواجه گرديد، در صورتي كه شما هيچگونه توجهي به اين انتقادها معطوف نداشتيد تا آنجا كه نامه مقام عظماي ولايت با يك هفته تاخير آن هم با لحني خاص پاسخ داده شد.

2. ادامه حضور آقاي اسفنديار رحيم مشائي در صدر تصميم گيري‌هاي كلان دولت هزينه‌هاي مادي و معنوي و حيثيتي در سطح داخلي و بين‌المللي را براي ملت داشته و خواهد داشت، هزينه‌هايي همچون گفتارهاي بسيار نسنجيده ايشان كه نشان از سردرگمي ايدئولوژي ايشان دارد.

صحبت هايي نظير به رسميت شناختن مردم اسرائيل و سخنان ايشان در كنفرانس انجمن سالانه دانشگاههاي باز "كاوش‌هاي باستاني نشان مي دهد كه انسان به خدا اعتماد داشته است اما چرا خدا محور وحدت نشده است؟... كه در پايان نتيجه گيري ايشان بسيار قابل تامل است؛ خدا محور وحدت انسان‌ها نيست؟! "

3. توجه ويژه شما در دولت قبل به مديران وابسته به برخي از احزاب و گروه‌هايي كه در مقابل ايدئولوژي انقلاب قرار دارند«حزب مشاركت» اين انتظار را در ما به وجود آورد كه در چيدمان مديران دولت دهم از مرزهاي خطر فاصله گرفته و با استفاده از نيروهاي فعال انقلابي و پايبند به اصول امام و رهبري خواسته‌هاي مردم را برآورده نماييد، خواسته‌هايي كه در دولت قبل به خاطر كارشكني همين افراد بر زمين ماند.

4. جنابعالي در فعاليت هاي انتخاباتي در هر دو دوره انتخابات اخير كشور شعار مبارزه با مفاسد اقتصادي را محور صحبت‌هاي خود قرار داده بوديد؛ از جمله برخورد قاطعانه با دانه درشت ها، كل برخورد دوره قبل شما در چند كلام مناظره‌اي و آن هم در لفافه خلاصه شد و در دولت فعلي نيز هنوز خبري از اجرائي شدن آن وعده‌ها نيست.

بسيج دانشجوئي دانشگاه كردستان در پايان نامه خود آورده‌اند: جناب آقاي دكتر محمود احمدي نژاد با توجه به فرصت‌هاي از دست رفته شما در دوره قبل اميد است با پتانسيل شما براي قرار گرفتن دوباره در خط مشي گفتمان امام، انقلاب و رهبري اين فرصت‌هاي اندك كه با شتاب هرچه بيشتر سپري خواهد شد را غنيمت شمرده و در برخي از تصميمات خود تجديد نظر فرماييد.

هیچ نظری موجود نیست: