وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

گزارش فارس از درگیری در دانشگاه خواجه نصیر تهران







خبرگزاری فارس در خبری با عنوان " حاميان موسوي همكلاسي‌هاي خود را كتك زدند" ، چنین نوشته است : جمعي از حاميان موسوي در دانشگاه خواجه نصير پس از برگزاري تجمع صنفي با شعارهاي سياسي، جمعي از دانشجويان اين دانشگاه كه به شعارهاي سياسي آنها اعتراض داشتند را كتك زدند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، ظهر امروز و از ساعت 12 تعداد 40 نفر از حاميان ميرحسين موسوي به بهانه عدم كيفيت غذاي دانشكده عمران دانشگاه خواجه‌نصيرطوسي در مقابل سلف‌سرويس اين دانشكده تجمع كردند.

اين عده كه از دانشكده‌هاي برق،‌ مكانيك و علوم در اين دانشگاه حضور پيدا كرده بودند، در ابتداي تجمع خود در مقابل سلف‌سرويس اعلام كردند كه اين تجمع صنفي است، اما هنگامي كه به نشانه اعتراض ظرف‌هاي غذاي خود را به زمين مي‌ريختند، عده‌اي از آنها شعارهاي منتسب به جريان حامي موسوي و عكس‌هايي از بازداشت‌شدگان اغتشاشات اخير را بر روي غذاهاي ريخته شده مي‌گذاشتند.

اين عده در ادامه تجمع خود از مقابل سلف‌سرويس دانشكده عمران به سمت درب اصلي دانشكده حركت كردند كه در اين بين عده‌اي از دانشجويان كه از اهداف سياسي اين تجمع آگاهي پيدا كرده و در اعتراض به اين اقدام حاميان ميرحسين موسوي در مقابل آنها ايستاده بودند از آنها خواستند تا تجمع خود پايان دهند و بيش از اين جو دانشكده را ملتهب نكنند، اما حاميان موسوي با اين دانشجويان به درگيري فيزيكي پرداختند.

درگيري فيزيكي ميان حاميان ميرحسين و ساير دانشجويان 15 دقيقه ادامه داشت و حاميان موسوي با سر دادن شعارهايي، دانشجويان اين دانشكده را به ادامه درگيري فيزيكي و ضرب وشتم آنها تهديد مي‌كردند.

در اين بين عده‌اي از دانشجويان كه به گمان تجمع صنفي اين عده از حاميان جريان سبز با آنان همراهي مي‌كردند با نظاره‌گر شدن درگيري فيزيكي آنها با دانشجويان به آنها اعتراض كرده و از جمع حاميان موسوي خارج شدند.

در ساعت13، تجمع‌كنندگان حامي موسوي كه به 10 نفر كاهش پيدا كرده بود به تجمع خود پايان دادند اما چند تن از آنها با بيرون رفتن از دانشگاه و با در دست داشتن چوبدستي دانشجويان داخل دانشكده را تحريك مي‌كردند.

هیچ نظری موجود نیست: