وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

دلیل عدم انتشار اسامی 100شاکی موسوی

دلیل عدم انتشار اسامی 100شاکی موسوی
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار برخی رسانهها مبنی برانیکه اسامی نمایندگانی که نامه شکایت از میرحسین موسوی را امضاء کردهاند، مشخص نیست، گفت: «این اسامی کاملا مشخص است و کسانی که سوال و ابهام دارند میتوانند این اسامی را از دادستانی کل کشور دریافت کنند».

حجت الاسلام حمید رسایی در حاشیه جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما برای احترام به کسانی که این نامه را امضا نکردهاند و ممکن از طرف مردمشان درحوزه انتخابیه مورد سوال قرار گیرند اسامی امضا کنندگان را منتشر نکردیم».

رسایی افزود: «این اسامی در دادستانی کل کشور موجود است و هر کس سوالی دارد میتواند موضوع را پیگری کند».

این نماینده اصولگرای مجلس تصریح کرد که این نامه در برگههای رسمی مجلس که مخصوص نمایندگان است تنظیم شده و امضای 100 نماینده نیز در آن موجود است.

رسایی تصریح کرد: «که این نمایندگان با جدیت پیگیر شکایت خود هستند و ما پیش بینی میکنیم که تعداد امضا کنندگان آن طی روزهای آینده بیشتر شوند».

وی افزود: «این 100 نماینده بیش از یک سوم نمایندگان مجلس را تشکیل میدهند که خواستار رسیدگی به اقدامات میر حسین موسوی که موجب اتهام زنی به نظام شده است هستند».

وی افزود: «ما احساس میکنیم دستگاه قضایی نیز پیگیر موضوع است».

هیچ نظری موجود نیست: