وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

حبيب لطيفي دانشجوي محكوم به اعدام در اثر شكنجه به بيماري هاي مختلف مبتلا شده است

حبيب لطيفي دانشجوي محكوم به اعدام در اثر شكنجه به بيماري هاي مختلف مبتلا شده است
حبيب لطيفي , دانشجوي كرد , محکوم به اعدام , بر اثر شکنجه مبتلا به چندين نوع بيماري خطرناک شده است اما از سوي مسئولين زندان سنندج از درمان وي ممانعت ميشود. نامبرده که پيش تر بر اثر شکنجه ي نيروهاي اطلاعاتي دچار خونريزي کليه و بيماري برونشيت مزمن (بيماري عفونت ريه ها) شده بود , نزديک به 3 ماه است که دندان هايش عفونت کرده و اختلال جدي در دستگاه گوارش و معده ي نامبرده ايجاد شده است. اين در حاليست که خانواده و وکيل نامبرده چندين بار به مسئولين زندان و دادگاه مراجعه کرده اما جوابي نگرفته و تا کنون نيز اقدامي در راستاي درمان حبيب صورت نگرفته است.
پس از انتشار اخباري مبني بر اجراي احکام اعدام زندانيان سنندج , خطر اجراي اعدام اين دانشجوي کرد و ساير همبندانش از جمله احسان فتاحيان , افزايش يافته است.


۱۳۸۸/۷/۲۹

هیچ نظری موجود نیست: