وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۹, چهارشنبه

جمع اعتراضي دانشجويان دختردانشگاه هرمزگان

جمع اعتراضي دانشجويان دختردانشگاه هرمزگان
بیش از 50 تن از دانشجویان دختر دانشگاه هرمزگان که این روزها در بدترین شرایط اقامتی و بدون خوابگاه به سر می برند پس از یکماه تحمل سختی های فراوان با تجمع در محوطه جلوی معاونت دانشجویی دانشگاه و سردادن شعار به بی توجهی مسولین اعتراض کردند.
این درحالی است که نوحه گر ريیس دانشگاه هرمزگان چند روز پیش به خوابگاه دانشجویانی سرزده بود که وضعیت نسبتا مناسبی داشته اند.اکنون در خوابگاه دختران این دانشگاه واقع در منطقه امیرآباد بندرعباس نیز بیش از 70 نفر دانشجو مازاد بر ظرفیت اتاق ها زندگی می کنند که شرایط بسیار سختی را ایجاد کرده است.
همچنین تعداد 170 نفر از دانشجویان دختر نیز بدلیل نبود امکانات اقامتی و خوابگاه به طور موقت در مجتمع گفتگوی تمدن ها (یکی از ساختمان های اداری دانشگاه هرمزگان ) و در سالن اجتماعات آن بیش از یکماه است که زندگی می کنند و شرایط آنان بسیار تاسف آور است.
این درحالی است که شکایت های متعددی از این دانشجویان به گوش می رسد که بدلیل بالا بردن آمار قبولی ها دولت بسیار بیشتر از ظرفیت سرویس دهی خود دانشجو پذیرش کرده و حتی برای برگزاری کلاس درس هم در این دانشگاه کلاس خالی نیست.

هیچ نظری موجود نیست: