وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

احمدی نژاد جهت اداره ی امور دولتش دست به دامان کارشناسان آمریکایی شد/ورود 2500 کارشناس آمریکایی به کشور

در پی مذاکرات مستقیم بین جمهوری اسلامی و آمریکا، مقامات آمریکایی برای نشان دادن حسن نیت خویش دو هزار و پانصد تن از کارشناسان خبره ی خویش را جهت کمک در اداره ی دولت احمدی نژاد به ایران اعزام کردند.


از همان ابتدای سال پنجاه و هفت کشور با معضلی مواجه شد به نام فرار مغزها، این معضل تا بدان جا پیش رفت که دولت برای اداره ی کشور دست به دامان افرادی شد که کوچکترین تجربه و تخصصی در زمینه ی اجرایی و مدیریتی نداشتند و اگر کشور در شرایط طبیعی و نرمال بود چه بسا اکثر دولتمردان و سیاست مداران امروز ایران از مناصبی چون رفتگر و کاسب دوره گرد فراتر نمی رفتند.

اخیرا پس از سی سال جمهوری اسلامی باب مذاکرات مستقیم با آمریکایی ها را گشوده است، طرف آمریکایی نیز که به خوبی از فقدان نیروی متخصص و کارآمد در دولت باخبر است برای نشان دادن حسن نیت خویش، دو هزار و پانصد تن از کارشناسان از رده خارج شده خویش را جهت کمک به اداره ی امور به ایران اعزام کرده است.

این کارشناسان گرچه از نظر آمریکایی ها از رده خارج شده هستند اما قطعا تجارب آن ها در اداره ی امور کشور از افرادی چون احمدی نژاد و کابینه اش بیشتر خواهد بود. بنابر اطلاعات موثق، کشتی حامل این کارشناسان هم اکنون در بندر بوشهر پهلو گرفته است.

تنی چند از مقامات ارشد دولت نظیر محمد رضا رحیمی و اسفندیار رحیم مشائی برای استقبال از این کارشناسان به بوشهر سفر کرده اند. انتظار می رود این کارشناسان در روزهای آتی کار خود را در هئیت دولت شروع کنند.

پیش از این نیز شاهد ورود کارشناسان خارجی به کشور بوده ایم که آخرین آن بر می گردد به حضور کارشناسان قبرسی که البته چندان در اداره ی امور کشور موفق نبودند، حال ببینیم این کارشناسان آمریکایی چه خواهند کرد

هیچ نظری موجود نیست: