وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

بعد از سیب زمینی رایگان، نوبت به چای رسید

يك منبع آگاه در وزارت جهاد كشاورزي از توزيع چاي خشك ايراني بين مردم به صورت رايگان خبر داد .




اين منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي وطن(watan.ir)گفت: از آنجا كه محصول چاي از اقلام خريد تضميني است و قانون 1368 خريد تضميني مجلس شوراي اسلامي دولت را ملزم مي كند براي حمايت از كشاورزان برخي از محصولات را به صورت تضميني و بر اساس قيمت مصوب خريداري كند.

.

وي در ادامه اظهار داشت: در اين ميان چاي نيز از اين دست محصولات به شمار مي رود كه دولت از كشاورزان گيلاني و مازندراني به صورت تضميني خريداري مي كندكه با طي تشريفات قانوني به صورت مزايده به فروش مي رسد .



بيشتر اين محصول در بازار داخل مصرف مي شود و مقداري نيز در انبارها باقي مي ماند كه دولت بنا دارد تا چاي مانده در انبارها را در اختيار مردم قرار دهد و آن را توزيع كند .



البته زمان و نحوه توزيع چاي هنوز مشخص نشده است كه به محض اطلاع از آن به آگاهي مردم خواهد رسيد.



وي افزود به دليل تغيير ذائقه مردم در مصرف چاي و تمايل به مصرف چاي زود رنگ و معطر باعث شده تا تمايل به مصرف چاي ايراني كه دير رنگ است كاهش پيدا كند در صورتي كه چاي ايراني داراي خواص دارويي نيز هست و چاي كاملا سالمي است و فاقد مواد رنگ دهنده و طعم دهنده شيميايي است و زياني به سلامت انسانها وارد نمي كند .


هیچ نظری موجود نیست: