وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

احمدي نژاد: اعتراض ها متوجه من نيست

‌بسياري از كشته شدگان طرفداران دولت بودند./ انتخابات ما يك الگوي جديد از دموكراسي بود./ كانديداهاي رياست جمهوري همه مباني جمهوري اسلامي را به چالش كشيدند و بعضي هم گفتند ما مي خواهيم نظام را عوض كنيم.


عصرايران: محمود احمدي نژاد ،‌ در سفر امسال خود به نيويورك گفت وگويي اختصاصي با شبكه آمريكايي PBS داشت كه سه شنبه شب ،‌مشروح آن از شبكه يك سيما پخش شد.



به گزارش عصرايران ،‌ رئيس جمهور در اين گفت وگو در پاسخ به سوالات مكرر "چارلي رز" راجع به انتخابات در ايران ،‌ضمن تاكيد بر اين كه منتخب واقعي مردم و رئيس جمهور قانوني كشور است درباره اعتراضات صورت گرفته نسبت به نتايج انتخابات گفت:‌ بيش از 90 درصد از مردم متقاعد شده اند كه انتخابات به درستي برگزار شده است و فقط يك عده تحت تاثير جريان هاي سياسي هستند كه آنها هم اعتراض شان به من نيست، به انتخابات هم ايراد ندارند ، خودشان مي گويند ، انتخابات بهانه است.



احمدي نژاد افزود: آنها شايد برخي رفتارها را در كشور ما نپسندند كه البته ما انان را نكوهش نمي كنيم زيرا هر كس مي تواند نظر خودش را داشته باشد ولي آنچه اجرا مي شود ،‌بايد از طريق قانون باشد و هر كسي كه راي اورد مي تواند سلائق اش را اجرا كند.



وي تاكيد كرد:‌انتخابات صد در صد آزاد بود تا جايي كه كانديداهاي رياست جمهوري همه مباني جمهوري اسلامي را به چالش كشيدند و بعضي هم گفتند ما مي خواهيم نظام را عوض كنيم.



احمدي ن‍ژاد با اشاره به حضور 85 درصدي مردم در انتخابات گفت:‌در كجاي دنيا اين حجم از مشاركت وجود دارد؟ اين يك تراز جديد در دموكراسي و يك الگوي جديد است.



وي درباره قتل ندا آقاسلطان نيز گفت: ما به دنبال قاتل وي هستيم و قتل او را يك سناريوي پيچيده مي دانيم.



احمدي نژاد با ابراز ناراحتي از كشته شدن تعدادي از هموطنانمان در حوادث بعد از انتخابات گفت: اكثر آنها مردم عادي بودند كه در راه مهماني يا خريد و... متاسفانه كشته شدند. ‌بسياري از كشته شدگان طرفداران دولت بودند.

هیچ نظری موجود نیست: