وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

اخبار دانشگاه‏ها - چهارمین روز اعتراضات دانشجویی در دانشگاه علم و صنعت


سه شنبه 14 مهر 1388 برای چهارمین روز متوالی دانشجویان دانشگاه علم و صنعت هم صدا با دیگر دانشجویان سراسر کشور فریاد اعتراض سر دادند.








به گزارش موج سبز آزادی، از ساعت 12:30 ظهر مانند روزهای گذشته جمعیت بسیاری در نهارخوری پسران با سر دادن شعارهای "الله اکبر" و "یا حسین میر حسین" فریاد اعتراض خود را به گوش حامیان کودتا رساندند. رئیس حراست دانشگاه علم و صنعت به همراه تعدادی از مامورین حراست و افراد بسیج دانشگاه نیز مانند روزهای قبل با حضور در نهارخوری و اطراف آن سعی در ارعاب و تهدید دانشجویان داشتند. شنیده ها حاکی از آن است که این عده با شناسایی دانشجویان ساعاتی بعد با خانواده آن‏ها تماس گرفته و سعی در تهدید دانشجویان و خانواده‏های آن‏ها برای در سرکوب اعتراضات دارند.



طی روزهای گذشته مامورین حراست نسبت به اخذ کارت‏های دانشجویی برخی از معترضین و ممنوع الورود کردن و احضار تعدادی از آن ها به کمیته‏ی انضباطی اقدام کرده‏اند که این تحرکات از موج اعتراضات دانشجویان نکاسته و باعث طرح‏ریزی‏های دیگری نیز از جانب دانشجویان شده‏است.



همچنین در دانشکده‏های مختلفی از دانشگاه علم و صنعت دانشجویان به مناسبت سالروز تولد مهدی کروبی به توزیع شیرینی و شکلات پرداخته و از شجاعت‏های وی تجلیل کردند


هیچ نظری موجود نیست: