وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

احمد احمدیان دانشجوی دانشگاه تهران آزاد شد

احمد احمديان دانشجوی دانشگاه تهران و از اعضای تشکل دانشجویان دموکراسی خواه این دانشگاه، شب گذشته با تودیع قرار کفالت آزاد شد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر هوشنگ پوربابايي وکیل این دانشجو در این زمینه به ايلنا گفت؛ صبح روز يکشنبه که به دادسراي امنيت مراجعه کرده بودم قاضي پرونده از تکميل تحقيقات مقدماتي از موکلم خبر داد. وي اتهام موکل خود را امنيتي عنوان کرد.


گفتنی است وی که در تاريخ 10 مهرماه به همراه جمعی از اعضای شورای تهران دفتر تحکیم وحدت در پارک جمشيديه دستگير شده بود. 15 تن از دانشجویان با گذشت 24 ساعت پس از بازداشت از دفتر پیگیری وزارت اطلاعات واقع در چهارراه ولیعصر آزاد شدند اما احمدیان بهمراه عزت تربتی به بند 209 اوین منتقل شدند.


هیچ نظری موجود نیست: