وعده ما: 16 آذر ساعت 16

دانشجویان دانشگاه گیلان تصمیم گرفتند که ساعت 10 مقابل ساختمان مرکزی دانشگاه تجمع کنند و همانطور که میدانیم دانشجویان دانشگاه های دیگر و مردم سبز اندیش اجازه ورود به دانشگاه رو به هیچ وجه ندارند برای همین عده ای از دوستان دانشجوی سایر دانشگاه ها و دانشکده ها تصمیم گرفتند که 16 آذر ساعت 16 مقابل دانشگاه علوم پایه واقع در منظریه تجمع کنند و اعتراض خودشون رو نشون بدند.

۱۳۸۸ مهر ۲۸, سه‌شنبه

توصيه به برگزاري دادگاه علني متهمان کهريزک

وزير دادگستري گفت؛ اميدواريم تشخيص قاضي در مورد دادگاه کهريزک اين باشد که علني برگزار شود.
به گزارش ايسنا، مرتضي بختياري در حاشيه جلسه شوراي هماهنگي و سياستگذاري مالکيت معنوي در جمع خبرنگاران در خصوص اين سوال که آيا شما از برگزاري علني يا غيرعلني دادگاه متهمان کهريزک اطلاعي داريد، گفت؛ طبق قانون علني يا غيرعلني برگزار شدن دادگاه با قاضي است. اگر تشخيص داد دادگاه علني برگزار شود علني برگزار مي شود اما اگر تشخيص داد نيازي به برگزاري علني دادگاه نيست، نظر قاضي است.

خبرنگار ديگري با بيان اينکه پنج جلسه از دادگاه متهمان حوادث پس از انتخابات به صورت علني برگزار شد ولي اکنون اين روند متوقف شده، از وزير دادگستري سوال کرد آيا دادگاه ها به صورت غيرعلني در حال برگزاري است که وي پاسخ داد؛ اگر قرار باشد دادگاه تشکيل شود و علني يا غيرعلني باشد قطعاً اطلاع رساني به مردم صورت خواهد گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: